Restoranų lyderis – ir vienas patraukliausių Lietuvos darbdavių Spausdinti
Ketvirtadienis, 17 Kovas 2011 12:09
Restoranų tinklas "Čili" išrinktas vienu patraukliausių 2011 metų darbdavių Lietuvoje. Tai parodė karjeros interneto portalo "CV-Online" ir jaunimo organizacijos "AIESEC Lietuva" atliktas tyrimas. Anot bendrovės, turinčios restoranų Latvijoje ir sėkmingai veikiančios jau 16 metų, atstovų, labiausiai tą lėmė didelis jų dėmesys ir investicijos į personalą.

"Tyrimo rezultatai mus džiugina ir kartu įpareigoja. Norint būti patraukliu darbdaviu, svarbus įmonės įvaizdis, veiklos rezultatai, darbo sąlygos, tobulėjimo ir karjeros galimybės, darbuotojų tarpusavio santykiai. Rūpestis šiomis sritimis yra nuolatinis ir nesibaigiantis procesas. Džiaugiamės, kad mūsų pastangas įvertino tyrimo dalyviai", – rinkimų sėkmę komentavo Rasa Rudytė, "Čili" tinklo personalo departamento direktorė.

"Čili" tinklas yra ir viena daugiausiai darbo vietų sukūrusių bendrovių – Lietuvoje šiuo metu dirba daugiau kaip 1300 darbuotojų, padaliniuose Latvijoje – beveik 400. Tarp jų yra dirbančiųjų net po 10 ar 16 metų, nors didžiąją dalį aptarnaujančio personalo sudaro jauni darbuotojai, studentai, ir vyksta natūrali vidinė kaita. Pastebėta, jog išėję darbuotojai grįžta net padirbėję užsienio šalyse ar sėkmingai baigę studijas. Darbuotojai labiausiai vertina lankstų darbo grafiką, laiku mokamą atlyginimą ir kolektyvą.

Nuo padavėjo iki restorano ar bendrovės departamento direktoriaus – turima daug kilimo "karjeros laiptais" pavyzdžių ir sėkmės istorijų. Laima Verbickaitė, "Čili" tinkle 1997 metais pradėjusi dirbti barmene, šiandien yra bendrovės tiekimo ir pirkimų departamento direktorė. "Man puikiai sekėsi, nes kompanijoje žmonėms, kurie siekia tobulėjimo, sudarytos visos sąlygos kilti karjeros laiptais, mokytis ir realizuoti savo sugebėjimus. Pradėjau dirbti barmene ir kartu su kompanija "užaugau", turėdama daug galimybių dirbti įvairiose kompanijos darbo srityse - tai man suteikė begalę iššūkių ir puikių įgūdžių", – sakė L. Verbickaitė.

Viena iš "Čili" tinklo sėkmės priežasčių – skiriamas dėmesys darbuotojų lojalumo skatinimui bei mokymui. Artimiausiu metu ketinama mokyti 400 restoranų darbuotojų, investuojant dvigubai daugiau lėšų negu pernai ir skiriant didelį dėmesį aptarnavimo kokybės gerinimui. "Tam, kad restoranuose nuolat palaikytume aukštą klientų aptarnavimo kokybę, įmonių grupės viduje formuosime "vidinių mokytojų" bendruomenę – patyrę restoranų darbuotojai apmokys naujai atėjusius dirbti", – sakė R. Rudytė.

Taip pat organizuojami įvairūs vidiniai konkursai restoranų darbuotojams, o jų nugalėtojai apdovanojami vertingais prizais. Ilgai dirbantys, lojalūs įmonei darbuotojai įvertinami apdovanojimais, suteikiamos galimybės gauti įvairias privilegijas asmeninėms laisvalaikio pramogoms.


www.marijampolieciai.lt